POMOC I ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Jak zarejestrować się w serwisie www.bhpsprzedaz.pl?
Na stronie głównej sklepu należy kliknąć w przycisk „Moje konto”, znajdujący się po prawej stronie na granatowym pasku. Po przeniesieniu na stronę logowania/rejestracji należy kliknąć przycisk „Zarejestruj się”, a następnie uzupełnić dane w formularzu rejestracji, przeczytać i zaakceptować "Regulamin" oraz „Politykę prywatności” witryny. Na końcu należy zatwierdzić dane klikając na przycisk „Zarejestruj”. Kolejnym krokiem jest potwierdzenie konta klikając w link zawarty w mailu.
Jakie są korzyści z rejestracji?
Szybsze i wygodniejsze zakupy – Twoje dane są bezpiecznie przechowywane w naszym serwisie i nie musisz za każdym razem wpisywać ich od nowa.
Oszczędność pieniędzy - wyjątkowe promocje tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Możesz zmieniać swoje dane.
Możesz na bieżąco śledzić swoje zamówienia.
Jak zalogować się do serwisu www.bhpsprzedaz.pl?
Na stronie głównej sklepu należy kliknąć w przycisk „Moje konto”, znajdujący się po prawej stronie na granatowym pasku. Po przeniesieniu na stronę logowania, należy wpisać podany podczas rejestracji adres e-mail oraz hasło dostępu, a następnie należy kliknąć przycisk „Zaloguj”.
Zalogować można się również używając swoich danych do konta Google.
Jak wylogować się z serwisu?
Należy najechać kursorem na nazwę użytkownika, którą Państwo wybrali dla siebie - znajdującą się po prawej stronie na granatowym pasku. Po rozwinięciu menu, na dole pojawi się przycisk "Wyloguj".
Jak wypisać się z serwisu?
Wyślij e-mailem prośbę o usunięcie Twojego adresu z naszej bazy. Prosimy o podanie prawidłowego adresu e-mail, tzn. tego, który został podany podczas rejestracji. Zostanie on usunięty w ciągu 7 dni.
Czy muszę rejestrować/logować się w serwisie www. bhpsprzedaz.pl, żeby dokonać zakupu?
Nie, nie musisz ani rejestrować się, ani być zalogowanym aby dokonać zakupów w naszym sklepie. Możesz dokonać zakupu nie zakładając konta.
Założenie konta ułatwi Ci przyszłe zakupy, ale nie jest konieczne.
Czy moje dane są bezpieczne?
Tak, chroni je zaawansowany certyfikat SSL (Secure Socket Layer v3) o 256-bitowej sile szyfrowania danych pomiędzy komputerem klienta a naszym serwisem.
Nie mogę się zalogować/ zarejestrować/ zapisać na newsletter/ dodać produktu do koszyka?
Zadzwoń pod nr tel.: 600 910 331 lub napisz e-mail: biuro@zamawiambhp.pl. Postaramy się jak najszybciej rozwiązać problem.
Nie mogę wybrać rozmiaru produktu/ nie wyświetlają się wszystkie rozmiary produktu.
Oznacza to, że rozmiar lub typ, który się nie wyświetla, jest w danej chwili niedostępny.
Czy mogę połączyć kilka zamówień?
Tak, pod warunkiem, że zostały złożone tego samego dnia do godz. 14:00 i nie dotyczą produktów sprowadzanych lub wytwarzanych na specjalne zamówienie. Aby otrzymać jedną przesyłkę, należy poinformować BHP Distribution o swojej prośbie, najpóźniej do godz. 14:00 w dniu składania zamówień.
Czy moją przesyłkę może odebrać inna osoba?
Tak, trzeba poinformować BHP Distribution telefonicznie lub mail'em o tym fakcie oraz podać nazwę firmy lub imię i nazwisko osoby, na którą jest złożone zamówienie.
Czy mogę otrzymać fakturę na inny adres a przesyłkę na inny?
Dokumenty sprzedaży wysyłane są zawsze drogą elektroniczną na podany w zamówieniu adres mailowy.
Czy mogę anulować zamówienie?
Tak, do godziny 14:00 w dniu złożenia zamówienia. Należy przesłać pisemną rezygnację na adres: biuro@zamawiambhp.pl.
Czy mogę zwrócić zamówione produkty?
Konsument ma prawo odstąpić od umowy kupna-sprzedaży zawartej na odległość w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Szczegóły dotyczące reklamacji i zwrotów znajdują się w Regulaminie.
Czy mogę zamienić zakupione produkty na inne?
Nie, można je zwrócić zgodnie z Regulaminem, a następnie zamówić nowe.
Co zrobić, jeśli nie chcę podawać żadnych danych w serwisie?
Jeśli chcesz kupować, ale nie chcesz podawać żadnych danych, zawsze możesz wybrać produkt i wysłać indywidualne zamówienie na adres: biuro@zamawiambhp.pl, zawierające nazwę produktu, ilość, rozmiar, wybrany sposób zapłaty oraz dostawy, a także dane do faktury (jeśli nie będą podane, zostanie wystawiony paragon). W celu potwierdzenia zamówienia i jego szybkiej realizacji, przydatny jest również numer telefonu, jednak nie jest on obowiązkowy.
Dlaczego nie każda strona w sklepie jest szyfrowana?
Szyfrowanie obniża wydajność stron sklepu. Przeglądanie produktów nie wymaga przesyłania danych, które powinny być zaszyfrowane. Dlatego tylko strony zakupowe i strony logowania, czyli te, na których znajdują się TWOJE dane są chronione.